Doe mee!

Word lid van D66!

D66 heeft de financiële steun van leden en vrienden nodig om haar geluid te laten horen. Alleen dankzij onze vrienden en leden kan D66 opkomen voor de individuele vrijheid, goed onderwijs, een sterke economie en duurzame vernieuwing. Een open blik op Europa en de rest van de wereld. Politiek die niet door angst wordt geleid, maar gericht is op vertrouwen in mensen. Daarom!

Doe mee als vrijwilliger!

Bij D66 zijn er vele manieren om actief te worden. Of je nu zo af en toe een uurtje hebt of al je vrije tijd wil besteden aan D66. Lokaal of nationaal wil meewerken. Alleen wil werken of juist in een team. Alles kan. Op dit moment zijn wij vooral op zoek naar mensen die ons willen ondersteunen met de het organiseren van diverse activiteiten in Veenendaal. D66 staat midden in de samenleving. Hierbij staat de verbinding met de inwoners, maatschappelijke organisaties en ondernemers centraal.

Word donateur!

Naast uw ideeën en inzet vragen wij u ook om bij te dragen aan de versterking van onze financiële slagkracht. Word donateur! Help ons met een bijdrage. U kunt ook uw financiële bijdrage direct storten op rekeningnummer 1339.47.866 ten name van D66 inzake Veenendaal in Den Haag. Dit geldt zowel voor leden die de partij een extra steun in de rug willen geven, als voor niet-leden die D66 willen ondersteunen, maar liever niet lid worden. Elk bedrag is welkom (vanaf € 10) en helpt ons om ons werk beter te doen.